petek, 17. februar 2012
Kasnejši razvoj iger
1983 je prišlo do zloma trga z videoigrami, ki je bil posledica prevelike količine proizvedenih video iger, predvsem nekakovostnih, s katerimi so številna podjetja skušala prodreti na trg. Ljudje pa so bili seveda naveličani video iger, kot je npr. Rubikova kocka, Custer's Revenge in porazni E. T. vesoljček, narejen po filmu Stevena Spielberga, zato so se raje obrnili k drugim oblikam zabave.
Toda posledice zloma trga z videoigrami so bile večinoma omejene le na konzolne igre, medtem ko so se računalniške igre zaradi večanja zanimanja za poceni barvni računalnik začele hitro razvijati. To pa je koristilo nekaterim podjetjem, med katerimi je bilo tudi podjetje EA.
Nadaljevanje
Kasneje leta 1983 je Japonsko podjetje imenovano "Nintendo", ki je sicer izdelovalo igralne karte ustvarilo konzolo "Family Computer", ki se je 1985 z svojim izidom izven japonske preimenoval v "Nintendo Entertainment System" oziroma "NES".
S svojim varnostnim sistemom "Nintendo Seal Of Quality", je Nintendo preprečeval igranje iger brez licence ter obvezal proizvajalce iger, da so ustvarjali največ 5 iger na leto, da so ustvarjali ekskluzivno za NES, ter da so Nintendu izplačali visoke premije za vsako prodano igro. Vrhovno sodišče ZDA je leta 1991 sodilo, da je imel Nintendo zaradi omenjenega varnostnega sistema nezakonit monopol.
Potem, ko je Nintendo prekinil pogodbo, ki jo je sklenil s Sonyem za razvoj CD-ROM enoto za NESov naslednik, Super Nintendo oziroma SNES, je Sony leta 1994 na Japonskem izdal svojo prvo igralno konzolo: Sony PlayStation.
PlayStation je s svojimi strojnimi kvalitetami ustvaril nove franšize, ki so priljubljene še danes (Metal Gear Solid, Grand Turismo, Resident Evil, Grand Theft Auto, Medal of Honor, Tomb Raider, Siphon Filter...). Postopoma je z inovativnimi igrami in vrhunsko strojno opremo PlayStation postal najbolj znana in najbolj prodana serija konzol.
Pozni razvoj
Leta 2004 je bil trg z videoigrami po ocenah vreden 10 milijard USD in sčasoma v ZDA po zaslužku prekosil filmsko industrijo ter skozi leta 2005, 2007 in 2009 izboljšala svoje tržno stanje.
Kasneje, leta 2009, sredi svetovne finančne krize, je bil trg z videoigrami ena izmed redkih dejavnosti, ki je sredi krize rasla in nudila zaposlitev, ter zahvaljujoč mnogim hitom leto za letom podirala rekorde.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar